14 Nisan 2015 Salı

HAYAT KİME GÜZEL ?


Kardeşimle hastanedeyiz.

Kendince bir sorun yaşamış, kimseye söz etmemiş ama ikimiz de korkmuşuz.

Bir kaç gün önce bir takım tahliller yaptırmış. Ne sonuç çıkacağını bilmediğimizden anneme bile söylemiyoruz. sonuçları alırken benim de yanında olmamı istiyor, birlikte hastaneye gidiyoruz.
Sonuçları alıyor ve doktora gösteriyoruz.

Şükür ki korkulacak bir şey yok. Her şey yolunda. Ufak tefek sorunlar var fakat çözümsüz değil.
Pek mutlu oluyoruz, halimize şükrediyoruz, gidip bir yerlerde bir şeyler yiyor ve kendimize bir de sinema ödülü veriyoruz.

Kocan Kadar Konuş'u izlemeye karar veriyoruz. Hadi diyoruz bu kadar stresin üzerine biraz gülelim; eğleneceğimiz bir film olsun.

Kardeşim filmin afişinin fotoğrafını çekip, sosyal medyada paylaşıyor ve anında arkadaş çevresinden yorumlar gelmeye başlıyor. " Ohhhh, sefanız olsun ... ",  " Maşallah size .. ",  " Ohhh ohhh iyisiniz valla;  HAYAT SİZE GÜZEL !!!!

Ben bu  HAYAT SİZE GÜZEL  cümlesine takılıyorum.
Demek ki oradan öyle gözüküyor, demek ki hayat sadece bize güzel ve  biz lay lay lom geziyoruz. Bravo vallahi, bir fotoğraftan anladı arkadaşlar.

HAYAT SİZE GÜZEL  cümlesinde sanki biraz kıskançlık var. Yoksa bana mı öyle geliyor?
 Oysa hayatta olmak, sağlıklı olmak; başlı başına güzel bir duygu zaten. Bu yüzden sosyal medyayı bazen dedikodu yuvası haline gelmiş eski mahallelere benzetiyorum.

Pencere arkasından, tüllerin arasından komşuları izleyip, kapı önlerinde dedikodu yapan çok bilmiş teyzeler ordusunun içine düşmüş gibi hissediyorum kendimi .

Kabul etsek de etmesek de, yeni dünya düzeni dedikleri  şeyin sonuçlarından biri de bu olmalı ...

10 yorum:

Handan dedi ki...

Hayat hepimize güzel. İster odaklanırsın güzelliklere, tadını çıkartmaya çalışırsin, ister elinde olmayana bakarken neyin varsa kaçırırsın.. He canım, sen böyle bakmaya devam ettiğin sürece hayat bana güzel diyeceksin onlara:-) Sefam olsun:-)

Kardeşine geçmiş olsun.Kısa sürede iyileşsin.

Geçenlerde ben de aynı tarz bir şey yaşadım, annem kalp krizi geçiriyordu neredeyse, öğrendim artık, annelere söylemek yok:-)

Nesrin dedi ki...

hayat hepimize güzel , bu laf gerçekten çekemeyenler kullanıyor ya :) sen de gez toz :)
bu arada geçmiş olsun

Berkay Abalı dedi ki...

Oh hayat size güzel :P

Oglak Kizlari dedi ki...

O yüzden değilmidir, biri bizi gözetliyor gibi programlar ünlü olur, kitap okuruz; aslında hep başkalarının hayatıdır. E filmlerde öyle. Hayatın tamamı gözetleme aslında, sosyal medya da. ama gözüken kısmı. George Orwell 1984 gibi olmayan günlere der pek takılmam ben bu işe. geçmiş olsun. Ohh geçmiş olsun.

Filozof anne

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Hayat size güzel cümlesinde kıskançlık hissetmiyorum ama klişe bir cümle gibi geliyor.Yani yorum yapacak bişi bulamayınca insanlar bu cümleyi yazıyor gibi geliyor. Ha dedikodu ve kıskançlık çarkı tabiki sosyal medyada dönüyor.Özellikle her adımınızı takip edip hiç yorum yapmayanlar arasında :)
Kardeşinizin iyi olmasına sevindim Özlem Hanım. Hayat hep güzel olsun sizin için ve sevdikleriniz için. (Bu arada sosyal medya içinde bana en samimi gelen sanırım blog dünyası :)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Sağol canım, öyle yapıyorum zaten. Çünkü hayat hayattan keyif almayı bilene güzel :)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Berkay Abalı : Eveeeet :))))

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : evet nedendir bu merrak böyle ? Teşekkür ederim güzel anne :)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Esra Ersöz : blog benim de göz bebeğim. Blogdan asla vazgeçemem gibi geliyor Gamze'cim :)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Handan : Aynen canım sefamız olsun. Bu arada aman diyim annelere dikkat; her şey anlatılmaz onlara :)
Sen de dikkat kendine :)