6 Aralık 2011 Salı

NE KADAR SAKARSIN?


Çok sakarım,  anlatılamayacak kadar çok !!

En  fazla sakarlık mutfakta gelir başıma, misal yemek yaparken ya elimi  yakarım, ya keserim illa ki.
Bazen evde toz alırken bir iki biblo kırmışlığım olur,  temizlik yaparken, yerler silinirken kayıp düşme tehlikesi geçiririm çoğu kere.
Bunu temizliği bir an önce bitirme isteğime bağlıyorum; acele işe şeytan karşır derler ya öyle...

Şimdi anlatacaklarım ise sakarlık tarihime geçecek cinsten.

Bir kaç yıl önceydi; evi boyatıyorduk ve ciddi tadilata girmiştik, her yer her yerde yani.

Anneme bir cep telefonu almıştık, telefon lazım oldu; annem telefonu açma ve kapamayı henüz öğrenemediğinden  benden açmamı istedi, ben de telefonu annemden alıp evde bir yerlere koydum.

Neden sonra  açmak aklıma geldi telefonu açtım, pin kodunu girdim telefon açılmadı üç kere pin kodunu girdim açılmadı;  bu sefer de puk kodunu istedi telefon; e ben nereden bileyim puk kodunu, tuttuk telefon firmasını aradık puk kodunu öğrendik tekrar girdik yok numara tutmuyor !!!!

Meğer ben sakarlar kraliçesi; ustalardan birinin telefonu ile annemin telefonunu karıştırmışım. Annemin telefonu sessiz sedasız açılmayı beklerken; olan ustanın telefonuna oldu.

Aynı gün bu yetmezmiş gibi, ustalara tüm iyi niyetimle karpuz ikram etmek istemiştim.
Boya kutularının arasından geçmeye kalkınca, elimdeki karpuz tabağını olduğu gibi boya kutusuna dökmüştüm.

Sonuç mu?
Ustalar  -" Yenge sen işimiz bitene kadar eve uğrama" diye TALİMAT verdiler.
Annem çocukluğumdan beri bu durumlarda benim için kurduğu cümleyi yineledi :
- " Offff kızım ne kadar sakarsın !!! "
Ben hiç akıllanmadım olan bitenden; sakarlık maceram devam ediyor; cidden, halen ...

16 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:))))
olur böyle şeyler Özlemcim :)))

Tully dedi ki...

Bende çok sakarım evde kırmadık bişey bırakmadım heralde. Kırmak sorun değil de sonra onları toplaması daha bi dert. Geçen gün hatta annemle telefonda konuşurken koca sürahi tuzla buz oldu,boca olan suyu mu temizlemeli yoksa parça parça olan camları mı? Birde üstüne eşimden laf işit,neymiş efendim dedikodu yaparsam telefonda böyle olurmuş, cezasını da bana yardım etmeyerek çektirdi, akıllanırmışım. Sakarlığın akıllanması mı olur allahaşkına:(

Pie Kurabiye dedi ki...

Biz ailecek öyleyiz.Boşverdik artık.:))

guguk kuşu dedi ki...

bence bu söylemden vazgeç. yani üff ne kadar sakarım söyleminden. kendine çekiyorsun bu şekilde bütün sakarlıkları.

Burcu dedi ki...

alemsin tatlım :)bunlarda olmasa olmaz biliyorsun canım sevgiler...

dersaadet dedi ki...

Vallahi çok güldüm:)) Ben de kırarım diye yeni evimize bardakların 12'şer tane alıyorum:)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Kusura bakma ama çok güldüm yazına..
Bende sakarımdır ama bu akda rdeğil..:)))
Sevgiler canım

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne güldüm ne güldüm.
Film gibi.
Ama şu desturu unutmamak lazım, Her işte bir hayır vardır.

Öperim.

Sakar ları seven anne Çiğdem

Hayat İzlerim dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Bence de Aynur'cum :))

Hayat İzlerim dedi ki...

Tully : Sakarlığın akıllanması olmaz Tully'cim; olsaydı ben akıllanırdım, daha demin bardak kırdım mutfakta :)))

Hayat İzlerim dedi ki...

Pie Kurabiye : Bence de boşvermek lazım :))

Hayat İzlerim dedi ki...

Guguk Kuşu : Haklısın aslında gerçekten üzerimie çekiyorum:))

Hayat İzlerim dedi ki...

Burcu : Ne diyeyim hep var hayatımızda Burcu'cum :))

Hayat İzlerim dedi ki...

Dersaadet : Hepimizde var biraz sakarlık demek ki :)))

Hayat İzlerim dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri : Sevgiler bendne canım :)

Hayat İzlerim dedi ki...

Oğlak Kızları : Sakarlığın hayrı nereye kadar olur ki ?:))
Sevgiler burçdaşım :)))